9 Månader

Idag blir lilla prinsen nio månader! ooh va stor han börjar bli. Nu kan han krypa, sätta sig upp själv, och ställa sig upp mot saker =)
Och mycker mer såklart men det sista har kommit så fort!
Inatt när vi var uppe snöade det fint ute, och imorse höll det fortfarande på.. och fortfarande.. Visst är det mysigt när man sitter inomhus men är glad att vi inte har några ärenden idag.
För omväxlingsskull håller jag på och tvättar! våra korgar är alltid fulla trots att vi bara är två plus en liten =) Skönt att ha egen maskin hemma iaf.... just därför det blir mycket kanske ? aja.
Gick upp vid nio tiden idag men var så trötta så vi la oss i sängen igen efter frukost och somnade en stund till.
Nu är min nio-månaders-kille lite otålig och vill att jag ska leka med honom så hej sålänge!



Älsklingen!<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis sötnos :)

2009-02-11 @ 13:22:58
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tackar, Tackar =)

2009-02-11 @ 14:32:04
Postat av: Anja

Gratta lillfis!!

Gud... vad tiden går fort

Kramisar

2009-02-11 @ 16:19:21
Postat av: Alexandra

Tack, ja det gör den verkligen!:D

2009-02-11 @ 21:56:50
Postat av: Linda

Vilken liten godisbit... försöker få min karl att förstå att det är dags snart :P

2009-02-11 @ 22:36:30
URL: http://lindasjostrom.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Ja visst e han! ja det tycker jag, barn är det bästa sopm finns!=)

2009-02-12 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0