Åka buss

Idag har jag, Isak och mamma varit iväg en sväng. Åkt buss för första gången med Isak, hehe han var så söt..tittade fram och tillbaka men som vanligt fastnade han med blicken på en dam bakom honom:P
Sen har vi gått en sväng här i Jämjö också, jag var tvungen att köpa mat till Isak. Sen var vi inne i en syaffär och plötsligt vill jag lära mej att sticka! tror jag ska fråga mormor om hon vill lära mej =)  Ge det ett försök iaf.

Idag har jag också gjort världens äckligaste mat! Sett ett recept på "fiskkakor" eftersom vi ska börja äta mer fisk, dom såg jätte goda ut på bilden men uuäh va äckligt. Niklas sa t o m att det var det värsta jag någonsin lagat! haha! men man måste ju prova.. blir lite smått mobbad nu bara.
Så det blir väl att ta något nu ikväll så vi får något gott i oss =)
När jag stod vid spisen och gjorde dessa blä-kakor så ställde sig Isak upp själv mot mina ben! två gånger, gud det känns så konstigt.. men han gör det hur lätt som helst. Stor kille nu.
Snart får vi springa och jaga honom överallt.

Nu ska jag umgås med älskling igen.

Gokväll på er*


En fundersam Isak i bussen.


Nu åker vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0