Besök

Idag när Isak och jag vaknade låg jag och tittade på Vakna med the voice och Isak roade sig med att slå väckarklockan i pannan på mej.. eh aj!  och då vaknade ju jag till ordentligt :P
Sen fick pojken gröt för han var hungrig som en varg och sen kom mamma, Anna & Malin med frallor =)
Isak blev som vanligt överlycklig att det kom besök.
Han har t o m fått sitta på bebismagen! hehe.. såg så roligt ut.
Kändes kul att se Malin så tjock, det var jue inta alls längesen jag själv  var det ^^  Är så nyfiken var det blir, men jag gissar nog på en flicka.
Mamma stannde kvar när Malin och Anna åkt, så vi gick ut en sväng med vagnen.


Nu kryper verkligen Isak bra, tar sig fram väldans fort! han har satt sig upp själv idag också. Han är så duktig =)
Nu kom hans farmor på besök, sen ska vi natta honom och jag ska läsa lite i körkortsboken tänkte jag.
Gokväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0