Fladdelmus

Hello!
Nu tänkte jag skriva lite om hur min helg var sen efter fredagen som var jätte rolig! I lördags behövde Niklas mamma hjälp med lite grejer där så vi gick upp dit och blev kvar hela kvällen. Blev bjudna på mat och fika sen tittade vi på melodifestivalen, iaf jag, Isak och Eva. Niklas är inte glad för det där :P
På söndagen var vi uppe hos mamma en sväng, gosade massa med lilla Trixie, lilla prinsessan. Och på kvällen kom ju min lillasyster Fanny, oj vänta glömde säga en sak. På morgonen vaknade jag och var jäätte trött, så Niklas gick upp med Isak så jag fick ligga och dra mej. Nån timme senare knackade det på sovrumsdörren, då kom dom med frukost på sängen till mej =) med kaffe och allt, jag satt och tittade lite på teve och drack mitt kaffe en stund och när jag kom upp väntade ett varmt bad! åh vilka killar man har alltså :D
Åter till fanny, hon hade studiedag idag så hon ville sova över hos oss. Vi lekte med Isak och sen tittade vi på Patrik 1,5 och åt popcorn, choklad och cola. Jätte bra film tyckte jag faktiskt, romantisk eller hur Fanny ?
Idag åkte vi buss till Lyckeby, tittade lite i affärer och Isak fick tre nya body´s, sen köpte vi fika och gick hem till pappa och Anja. 
Är glad att jag har så söta och duktiga syskon =)
Jag fick med mej en låda hem med grejer från när jag var barn, hur kul sopm helst att titta igenom ju! ett fotoalbum och så, var några lösa bilder också som jag tänkte sätta in i album själv, jag älskar ju foton och vill kunna ta fram och titta ofta på dom.
Så det ska jag nog sätta mej och fixa med ikväll.
Ha det bra!

 Mys i soffan.

 Funny Fanny<3

 Isak tittar på råttor i djuraffären.

Kommentarer
Postat av: Fanny ''Funny''

Haha, sa i skolan att jag kunde jobba som de, de tyckte oxå de skulle passa mig=) hihi<3<3

2009-02-27 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0