Från lunar-bloggen : Gravid i v 39

V 39 Sön 27 apr 2008 15:04 Övrigt, 45 läsare totalt

Tjo..
Ingen bebis har velat titta ut ännu, även om man trott att det varit på gång. Det ska bli så skönt att bli sig själv igen, å få vår lille bebis på bröstet.. är ju sååå nyfiken!! Undra om den blir lika busig å livlig som den varit i magen?=)
Under slutet av förra veckan började allt bli typ dubbelt så jobbigt och tungt. Har fått så mycket vätska i kroppen.. mina fingrar är bortdomnade så man tappar saker hela tiden, det är så frustrerande för det är asjobbigt å böja sig ner för å plocka upp det igen jö:P!
Nä fy så man klagar, men det ska bli underbart när bebisen kommer så vi kan börja med vårt nya liv och man blir pigg å glad igen:D (Kroppen är väl trött givetvis men på bättringsvägen iaf hihi=)
Idag fick jag mej en ny vetekudde av svärmor också, har använt den andra jag fick varje dag hela graviditeten så den luktade lite konsigt nu å hade lite brännhål:P
En sån är att rekomendera, verkligen helt underbart när man får värk i ryggen :) Slipper man ju ta tabletter också.

Var på besök på förlossningen och bb förra veckan också, såg två små nyfödda sötingar å då längtade vi ännu ännu mer. så himla små söta!:)
Verkar som att vi hinner med att gå på dom sista föräldragrupp-träffarna ändå, imorrn skulle de berätta om smärtlindring och amning.
Träffa barnmorskan också, alltid lika kul å vara där:)
Inte många gånger kvar nu!





Roligt att läsa såhär efteråt! =)


Här är jag  med Isak i magen =) Det var innan jag blev så svullen:P

Kommentarer
Postat av: Thess

Så vacker du var med gravidmage :) Förvisso är du alltid lika vacker :)

2009-02-05 @ 07:56:13
URL: http://anderssonthess.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack så mycket! Och detsamma:D

2009-02-05 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0