Fredag

Hej!
Igår hade vi den slappaste dagen på länge, gjorde inte mycket nytta. Men det var faktiskt väldigt skönt att mest bara ligga och vila sig.
Sen fick jag en rolig grej på posten. En inbjudan till ett bröllop i Polen!.. hmm inte en aning om vilka det är, men inbjudan var ju skickad till min adress. Måste ha blivit något väldigt mysko fel där.... hoppas jag :P

Idag har vi varit iväg och handlat lite på eftermiddagen, b la till pizzan vi ska göra ikväll. Måste ju ha fredags gott! Kanske någon film eller Lets dance på teve, det återstår att se =)
Imorgon är vi bjudna på middag hos pappa och Anja, det ska bli trevligt. Och om vädret tillåter kanske jag kan övningsköra. Hoppas det för nu var det ett tag sen och vill inte att det ska gå allt för lång tid emellan gångerna.

Isak håller på att få två nya tänder uppe så han vill bita på allt han kommer åt! stackarn, men dom kommer fort.
Han somnade nu för en stund sen så jag ska kika lite på nätet så länge.
*Ha en bra fredagskväll*



Kommentarer
Postat av: Anja

Ha en bra fredagskväll du me...

Längtar tills i morr`n

Kramisar

2009-02-13 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0