Lördag

Hallo!
Igår var den en lugn och skön fredag i vanlig ordning, åkte och handlade en sväng sen kom mamma och Trixie och åt middag med oss och lekte lite med Isak. Sen låg nicke jag bara i soffan och kollade film. Isak vaknade mitt i natten och var jätte ledsen så han fick komma upp och gosa med oss i soffan och dricka lite välling.
Idag var vi uppe tidigt och åt frukost med frallor, sen har vi varit ute och övningskört lite. Åh jag tycker det är så roligt, men det kändes att det var ett tag sen nu. Hoppas det blir snart igen =)
Nu tror jag vi ska gå ut och gå med Isak, sen blir det födelsedagsmiddag för Niklas bror Stefan som fyller år idag.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0