Söndagen

Hellu..
Låg framför melodifestivalen och gjorde lite körtest på datorn igårkväll. Vet inte va jag tyckte om låtarna, jag tycker iaf att Alcazar eller va dom heter, alltid låter likadant.. så nej till dom iaf.
Niklas kom hem vid halv elva tiden och då åt vi lite ostkaka med sylt och grädde. Jag la mej vid tolv typ men kunde inte somna för nicke låg och snarkade i soffan så jag höll på att bli galen :S
Får nog köpa någon sluta-snarka-grej till honom, *förlåt gubben* =)
Idag har vi varit i kyrkan, det var en massa små söta barn! fast Isak var mer intresserad av en dam som satt bakom oss haha. Det var kul, coh han fick sin fina dop-duva. Efteråt var det lite fika i församlingshemmet. Jag trodde det skulle bli mer att barnen kunde leka lite, men alla satt och fikade för sig själva. Men var kul och se vilka föräldrar och barn som bor här egentligen.
Fick lapp om vuxen-barn grupp som skulle varit kul, kanske går dit någon tisdag.
Nu ligger Isak och sover middag, när han vaknar ska vi äta lite sen går vi upp och hjälper Niklas och killarna att få i ordning tills Eva kommer hem, hon kommer bli så nöjd :D
Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0