Stor kille

Haft en lugn och mysig dag med Isak, mamma och lilla Trixie. Gick promenad sen var vi bara inne och lekte med de små och pratade om allt och inget.. helmysigt =) Jag känner mej så pigg och glad när jag haft så mycket besök, verkligen jätte roligt. Och vilken underbar familj vi har.
Sen försökte jag ringa till chefen igen, men det är svårt att få tag på dom. Men lämnade ett meddelande så hon ringer kanske i morgon, skulle vara kul att få veta hur det blir i sommar.
Sen har jag tänkt mycket  på vad man ska göra sen, men jag har faktiskt ingen aning om va jag vill göra.. men det kommer kanske.. med tiden. 

Tittat lite på "gamla" bilder också, och vilken stor kille Isak har blivit! se här :

 Här var han ungefär 2 månader.

 Ca 1 månad.

 Ca 3 månader.


 Har förändrats en del jag också..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0