Kvällen

Blev en trevlig dag! Mamma och Felicia var här hela dagen, flisan var nog trött sen för hon har lekt massor med Isak, sprungit omkring här och hoppat och grejat! haha, han var så lycklig. Hon ska komma till oss ett par dagar på sitt skollov. Det ser jag fram emot =)
Mamma och jag gjorde en stor lasagne till killarna som jobbat hela dagen. Niklas har inte kommit hem ännu, men dom hade hunnit mycket idag. Kanske det inte blir så länge imorgon.
På förmiddagen ska ju vi till kyrkan på "dopträffen" =)
Johanna och Daniel kom ju förbi en sväng också, vilket var jätte jätte kul! sett fram emot att träffa dom länge. Isak fick en rolig traktor med djur på som spelade melodi och djurläten, och fräsiga nappar fick han också.
Jag och Niklas fick choklad, de ska nog jag gotta mej på ikväll till teven.
Nej nu missar jag låten här.
Ha det gott!


De nyförlovade =)


Isak med sin nya traktor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0