Boogili boogili

Idag kom mamma och Trixie för att hämta Felicia. Men innan dom åkte fikade vi lite och gick en lång promenad, lilla Trixie orkade gå ganska mycket trots att hon är så liten, men hon fick sitta innanför jackan på oss alla tre också =) Gosetjejen.
Har varit så roligt att ha Felicia här. Hon är så duktig med Isak också =)

Nu ska vi bara slappa och mysa jag och nicke ikväll.
Imorgon ska vi iväg och handla lite när nicke slutat, vi får gäster på kvällen. Jocke, Linda och lille Kim ska äta middag hos oss. Det ska bli kul, var längesen vi träffades nu.
Och på lördag ska jag iväg med mamma och Felicia, och sen på söndag kommer min andra lillasyster Fanny =)
Blir skojigt det!
Kom på en sak nu, ska titta efter ett recept på någon god kladdkaka tills imorgon. Jocke hade tydligen beställt det till efterrätt. Om nån har tips så hojta till!


 Felicia<3

 Trixie myser innaför min  jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0