Är inte sömnig...

Här sitter man, halv ett på natten och kan inte gå och lägga sig.
Är inte trött, känner att jag har en massa som snurrar i huvudet på mej. Typ som Apoteket-reklamen...dom som sett den.
Funderar på va jag vill göra, va jag vill bli. Har inte direkt någon "dröm" eller så som många har.
Nej det får bli som blir så länge man trivs med det man gör.
Tiden går ju så fort, hinner inte riktigt med. Sen ska Isak börja på dagis och jag måste börja jobba igen.
Ska bli skönt att träffa mer folk igen samtidigt som man gått in sig på att vara hemma nu. I början var det jätte jobbigt men blev lättare med tiden även om vissa dagar är jobbiga.
Även om man inte alltid tycker det så mår man bra av andra människor runt omkring.
Sen vill jag ha en stylist! haha, hade varit bra för jag känner mej såå ful och sleten just nu. Får vänja sig vid sin nya kropp också eftersom jag inte kan ge fanken i godsaker :P
Äsch det är bara ibland man känner så. Jag är så himla lycklig och trygg med min familj så jag bara älskar livet! :D
Med dom glada orden säger jag nog godnatt och gör ett nytt försök att gå och lägga mej=)


Kommentarer
Postat av: Anja

Du e så söt & fin!

Kramisar

2009-01-11 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0