Första dagen

Första dagen på det här året.
Niklas åkte upp till hans mamma innan och tvättade bilen när det var så fint väder, det behövdes verkligen! Isak och jag passade på att gå på promenad, så skönt ute.
Sen tog dom en lååång tupplur i soffan, haha det har blivit deras lilla mysstund nu när nicke varit hemma=)
Jag la mej i sängen och läste tidningen och slumrade till och från. Skön dag helt enkelt.

Imorrn ska vi nog sy kuddarna, och sy upp gardiner och lite sådant skoj. Kommer nog att bli jätte snyggt med lite nytt, tar en bild ifall vi blir nöjda=)
Jag vill ha en egen symaskin! Tycker det är så roligt och vill gärna lära mej mer.. nångång kanske jag köper en.

Nu sover Isak och själv vet jag inte va jag ska göra...soffan? Niklas är där så jag gör nog honom sällskap=)

Tack för gulliga kommentarer förresten:D




*2008 var det bästa året i mitt liv, det var då prinsen, vår lille son Isak kom till världen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0