Fredagkväll

Var iväg och handlade innan men hittade inga byxor i min storlek, får leta vidare nån annan dag.
Sen i eftermiddags har jag och Niklas varit ute och övningskört, det gick ganska bra och var väldigt kul.. samtidigt som jag var vääldigt nervös såklart. Men jag ser helt klart fram emot nästa gång. Niklas var en riktigt bra handledare!, lugn och förklarade så bra =)

Nu väntar jag på att pizzadagen ska bli klar så ska vi göra lite hemmagjord pizza och om jag får bestämma titta på Let´s Dance vid åtta.
Bara mys framför teven ikväll alltså!

Ha en bra fredagkväll allihopa

Kommentarer
Postat av: Anja

Tur vi inte var ute på vägarna innan då;)

Kramisar<3

2009-01-30 @ 20:04:31
Postat av: Niklas

Ganska bra? Det gick ju för tusan skiiiiitbra! Du startade ju och stannade som om du inte gjort annat!! Nu e du på G älskling!!

2009-01-30 @ 20:32:16
Postat av: Anonym

Tack älskling! tur att du är en så bra handledare då ;D <3

2009-01-30 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0