Goddag

Precis kommit hem efter en morgon promenad, ganska skönt ute faktiskt. Isak har sagt BABA först snabbt sen långsamt och hållt på så hela vägen tills vi nästan var hemma då somnade han plötsligt! Var nog ganska trött för han och jag har varit uppe sen 07.20 idag och det är tidigare än vanligt.
Själv är jag ganska pigg, fått sova mycket bättre inatt =)
Hans läpp är inte svullen alls idag, bara märket kvar så det försvinner nog fort.

Idag vet jag inte va vi ska hitta på. Bara va...titta på Hem till gården snart, kanske baka, lovade systersonen Oliwer att jag skulle bakat tills nästa gång han kommer =) och det måste jag ju hålla.

Hej så länge & ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0