Gokväll

Bara varit hemma idag. Fixat i garderoben och i byrån, känns som att jag alltid rensar där, aja nu är det gjort iaf.
Niklas ska jobba inatt så behövde vara hemma och vila upp sig så han orkar, var ett tag sen han jobbade natt nu.

Fick alla kort idag också så får sätta mej och sortera alla ikväll så jag kan fortsätta med Isaks och våra album.
Det tycker jag är kanonkul!

Johanna kom inte idag.. kanske en annan dag förhoppningsvis. Roligt med besök!

Och ännu mera snö har det ju kommit fast igår på vädret pratade dom om plusgrader i helgen så då försvinner väl allt isf.
Helg imorgon igen. Har inga planer, men tänkte fråga Niklas om vi kan åka till mamma och dom för det var så längesen + att Felicia är där denna helgen och jag saknar min lillasyster!

Nu sover Isak och Niklas tittar film i soffan. Jag ska ställa mej och göra crepes till middag =)
Sen blir det nog lite film innan Nicke åker till jobbet.. *Ooh kommer bli tomt i sängen* men Isak kommer nog över en sväng i vår säng i vanlig ordning, gosungen=)

Tjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0