Helg!

Godmorgon! Nu är det helg igen och det känns jue alltid bra =)
Isak och jag.. eller ah Isak vaknade halv åtta och väckte mej då:P Satte på teven och låg och tittade på Vakna med the voice, blivit att jag gjort det varje dag nu när vi vaknar så tidigt. Bra faktiskt, Isak klättrar mest omkring och leker med sin elefant och nyps också.
Funderar på om vi ska gå en promenad så man piggnar till lite.. har en massa tvätt att ta hand om också...

När Niklas slutat idag så åker vi iväg en sväng och handlar. Jag ska försöka hitta mej ett par gympabyxor som kan vara bra att ha ;)
Sen ikväll blir det hemmagjord pizza och pizzabullar när vi ändå håller på.

Nu har jag en som klättrar på mej så får underhålla honom nu , ni vet nog vem det är :D

Kommentarer
Postat av: anja

Behöver ni barnvakt en stund när ni handlar så vet ni var vi bor:) <3

Anja

2009-01-30 @ 11:21:30
Postat av: Anonym

Hihi, nästa gång ringer jag nog :D

2009-01-30 @ 18:31:12
Postat av: Anja

Det tycker jag absolut du måste göra...

Puss & Kramisar

2009-01-30 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0