Helg

Blev en hemma dag igår också, Emelie hörde aldrig av sig.. glömde bort det kanske.. aja blev hemma iaf, gick en sväng bara. Gjorde tacos till Lets Dance på kvällen, fast Niklas tycker att det är skittråkigt så det blev lite film också. Saw 5, men vi somnade båda två vilket bara var tur för jag tyckte den verkade skitäcklig!
Vaknade av att Isak var ledsen, var väldigt ledsen så han har sovit hos oss inatt.
Känner mej ganska slö idag.. fast det gör man ju egentligen alltid..
Har inga planer för dagen, känner att jag varit hemma för mycket nu och vill komma iväg.. imorgon ska vi iaf det =)

Nu ska jag bara kika runt lite på nätet en stund tror jag, Isak sitter snällt och leker på sin lekmatta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0