Ingen snö

Godmorgon! Idag vart ju snön borta, lite slask här och var bara. Men det ser ut att vara ganska skönt så får nog passa på att gå ut med Isak en sväng. Har ju inte blivit så ofta nu senaste tiden pga vädret.
Igår satt jag uppe sent och tittade på passion of christ, en sån hemsk film, men alldeles för mycket blod.. Jag satt och höll för ögonen mest hela tiden och skakade för jag tyckte den var så otäck..
Isak sov så gott inatt, fast imorse.. ca 05.45 när han druckit välling, skulle han inte somna om! tror han höll på att klättra upp mot en timme:P somande en liten stund till,sen gick vi upp vid nio.


Gick en liten sväng men det var ganska halt, försvinner väl över dagen hoppas jag.
Nu ska vi snart in till stan och göra ärenden, och kika efter en ny overall till Isak för han har nästan växt ur sin!


Hemma igen. Hittade overall, mössa och gympaskor till Isak! Det finns ju så mycket sött till små barn.

Niklas ska jobba inatt igen stackaren. Vi får ta hand om honom imorgon när han vaknar ,pussa på honom lite extra =)
Nu ska jag nog sätta mej med albumen igen, försöka få ett titt av Lets dance men jag tror inte jag får det för NIklas:P
Ha en trevlig fredagkväll=)


Isaks första gympadojjor =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0