Lördag

Hello.
Idag var Isak och jag uppe som vanligt vid nio. Men när vi skulle gå in och väcka Niklas vid halv tolv så mös vi ner oss i sängen och somnade en timme. Gud va skönt det var =)
Sen åkte vi till mamma och dom en runda. Blev bjudna på god fika, lekte med Isak och pratade om allt och inget=)
Sen förresten så har jag tittat på en jacka i HM katalogen som jag verkligen vill ha, och när vi var hos mamma idag sa hon att hon hade en sån. Hade fått den av mej för två år sen typ för att den var för stor för mej då, mene nu passade den:P hihi. Perfekt =) Men vilket minne man har...

Kom hem och åt lite, nattade Isak, Niklas åkte iväg och donar med bilen och jag... ja jag har suttit med album ikväll igen, korten var för stora för dom nya albumen så har fått anpassa dom lite.. nu ska det bara skrivas också.

Fick brev hem om babyrytmik som ska börja här i Jämjö, funderar på om man ska gå. Jag tror att Isak skulle älska att träffa andra bebisar =) Och jag skulle nog också gilla det.

Nu ska jag fortsätta, hoppas alla har en trevlig helg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0