Mysig

Nu har jag precis kommit ut efter en låång varm dusch! Gud va skönt, sen smörjt mej med min olivkräm som jag fått av nicke så nu mår jag gott =)
Nattade Isak och sen blev det lite sen middag idag, tittade lite på Sveriges värsta bilförare... hoppas man är bättre än så på att köra bil :P
Nu är det Plus på svt.
Gokväll på er.


Måste bara säga hur glad jag är att jag träffade Niklas. Han kom från ingenstans och gjorde mitt liv underbart! Han är så fin och underbar på alla sätt! Han får mej att känna mej så lycklig och älskad! och är bäst på att överraska =) Det går inte att vara sur eller ledsen för han får en alltid att skratta! Jag älskar honom bara mer och mer för varje dag. Tillsammans har vi fått världens goaste lilla pojke!
*Jag älskar er*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0