Myspyse

Hej på er.
Idag har Isak och jag mest myst i soffan. Vaknade vid 07.20 av att Isak gungade fram och tillbaka i sin säng och skrek ( gladskrik ) för att jag skulle vakna.
Sen ville han inte ha frukost, nehe. Klädde på oss och gick en promenad i det ruggiga vädret men det var ganska skönt som vanligt.
Åt lite lunch, jag iaf.. Isak tog bara någon sked sen ville han inte ha, men drack iaf.
Sen har vi lekt litegrann och fastnade framför Emil och griseknoen på tv4Film =)
Men vid middagen var han allt piggare! Åt som en häst och fick äta små smörgåsbitar själv, vilket han blev riktigt förtjust i. Efter det har det varit full fart hela kvällen, Precis lagt honom nu och han myser ner sig så gott. Verkar gilla att dricka vällingen innan han ska lägga sig.

Imorgon skulle min gamla klasskompis Emelie ringa när hon slutat jobba så kanske jag och Isak ska gå bort och hälsa på henne och hennes lille son Samuel, skulle vara jätte roligt =)
Jag saknar verkligen vänner.
Är avis på min bästa vän Johanna som åker till Thailand i två veckor den 6 Februari ! Vill också åka dit!! Kommer sakna hennes telefonsamtal när hon är borta, hon ringer mej nästan varje förmiddag och det tycker jag verkligen om =)
Pratade om att hitta på något snart, kanske gå ut och äta och dricka lite gott någon kväll. Kommer kännas konstigt efter så lång tid men åh så kul!



Vet inte om det är något kul på teve ikväll? annars sätter jag väl mej med boken igen, längtar efter körkort.

*Gokväll & natt *




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0