Nu var helgen slut

Isak och jag har mest varit på lekmattan idag. Sen satte jag mej på golvet och skulle vika en massa tvätt, Isak blev helt galen och skulle välta alla mina fina högar så jag fick sätta upp " hinder" för att hindra honom, men nej han lyckades iaf! haha.. jag fick springa som en tok och lägga in allting på sin plats :P.. puuh =)
Han tyckte det var såå kul!

Niklas har varit iväg hela dagen och fixat och donat med bilen igen. Nu åkte han iväg och skulle tvätta den också.. och så skulle han köpa med något chokladigt till mej.. blev liksom akutsugen..
Sen ska det bli mysigt att honom hemma.

Nu ska jag kika vidare om jag hittar någon rolig present till mamma som snart fyller år.

Älskar min Niklas & min Isak<3

Gokväll och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0