Onsdag

Idag vaknade vi vid sju, låg och tittade lite på teven och Isak stod upp i sängen hela tiden. Förutom när han vred om min näsa och sånt skönt med sina vassa små naglar :S
Åt frukost för en liten stund sen, och just nu satte jag honom på lekmattan med alla hans leksaker.. men han vill hellre bort till teven och trycka på förbjudna knappar!
Han ålar en hel del fortfarande.. kryper först men sen lägger han ner sig på mage sista biten :P
Nu på förmiddagen ska jag bara fixa lite här hemma, sen kommer mamma och Oliwer i vanlig ordning, kommer snart inte att bli lika ofta men ibland så! =)
Nej nu är busungen på mina album så jag får springa och ta bort honom därifrån!
Hej sålänge=)


Isak tittar på Voffy ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0