Snart helg ...

Snart helg igen. Roligt att ha kommit ut lite denna veckan, roligt att träffa en vän! =)
Idag har vi köpt en gunga till Isak, han har blvivit för stor för hoppgungan så det får bli en vanlig, och han blev överlycklig!
Får gå ut och gunga med honom i lekparken någon dag, nu har det ju inte varit så jätte kallt de senaste dagarna.
Var nere i en park igår och då träffade Isak och en liten tjej, de var så söta! synd man inte hade kameran med sig.
Nu ska jag kika lite på Unga mödrar, dom är ju lite speciella.. kanske därför det är så kul att titta på :P

Skriver nog lite mer sen.


Wiii =)


Kommentarer
Postat av: Anja

Vad klurigt att hänga in en gunga inne, ni e för goa & kluriga skulle jag aldrig kommit på. Å kul har han ju lillkillen.<3

Kramisar Anja

2009-01-29 @ 19:15:21
Postat av: Anja

Saknar er!

2009-01-29 @ 19:16:59
Postat av: Jenny

Haha, va rolig me en gunga! Jag blir nästan sugen på att ha en ocksåååå! ;D

Snygg blogg, btw!



Titta in i min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-29 @ 19:17:01
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Söt grabb =)

2009-01-29 @ 19:19:19
URL: http://larssonsofia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack alla :D

2009-01-29 @ 19:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0