SommarJobb

Haft en trevlig dag med mamma och Oliwer hos oss. Fikat och ätit gott, & så gick vi en sväng nere i byn..
Isak fick två barnstolar som han kan ha på sitt rum sen med ett litet bord till, kommer bli jätte bra! ska nog måla dom i någon annan färg bara.
Oliwer är så söt, han är lite "kär" i mej och tar alltid rakvatten på sig så han luktar gott när dom kommer ^^ sötnos.

Idag ringde dom från mitt gamla jobb och frågade om jag ville jobba i sommar, och absolut det vill jag jue. Roligt att dom ringde mej. Saknar personalen, så gulliga.
Vi har planerat att Niklas ska vara hemma i sommar, så vi får se.. jag ska försöka hitta något tidigare också.

Nu ligger Isak och sover så jag ska nog lägga mej och läsa körkortsboken igen, kommit igång lite nu =)

Gokväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0