Dammsugare

Gokväll
Idag åkte Niklas och hans mamma iväg för att köpa tvättmaskin till henne och dammsugare åt oss.
Han har beställt en fräsig sak som vi kan hämta på onsdag=) Han älskar att dammsuga måste jag lägga till, så vi lät honom välja:P
Det behövdes helt klart för den vi har nu är typ tejpad på sju ställen och är skitdryg att städa med.. även om jag själv inte använder den så mycket så är det ju skönt med en som fungerar!!

Sen har vi sytt nya kuddöverdrag till kuddarna i soffan, blev kanonfint! Men de andra två gör vi en annan dag, orkade inte ikväll.
Nu har vi faktiskt precis ätit pizza så nu får man väl lägga sig i soffan och jäsa:P ..
Fredag idag kom jag på också, har ju ingen koll på dagarna nu runt jul coh allt hehe.





Visst blev dom fina? =)


Har föressten kommit fram till att jag tycker mitt hår är för mörkt! Aah det får gärna vara liiite ljusare iaf, men får ha det så här sålänge. Mm får fundera vidare på hur jag ska ha att.
Aldrig ska man vara nöjd.

Kommentarer
Postat av: Anja

Det blev jättebra med tyget... å du, du e jättefin med håret det e bara det att man e så blek så här på vintern å då känns det för mörkt

Kramisar

2009-01-02 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0