Vaken natt

Ja ännu en vaken natt, hoppas denna perioden är över snart.
Både Isak och jag är slöa idag, och stackars nicke som åkt till jobbet. 
Fortfarande skitväder ute också!.. blir lite sur för det faktiskt..

Nej slut med klagandet nu, ska berätta en sak.
Igår kväll kröp Isak för första gången! Vi fick det på film också hihi, så duktig han är. Och sött var det vill jag lova =)
Så snart kommer vi att springa som galningar här hemma och jaga Isak på hyss! haha.
Nu går det undan, snart börjar han väl ställa sig upp mot saker.

Det var roligt =)
Nu ska vi leka lite på lekmattan och titta på bollibompa. Pingu just nu!
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, gud va mysigt. :)

Vill att Lucas också ska lära sig snart, men han vägrar att ens stå på knäna :P

2009-01-13 @ 11:03:46
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Anja

Gud så kul.... Lille älsklingen!

Kramisar

2009-01-13 @ 12:00:15
Postat av: Anja

Pingu! Han e ju för gooo ;)

2009-01-13 @ 12:01:31
Postat av: Farmor Eva

Vad var det jag sa! Såg att det va på G!

Kram

2009-01-13 @ 18:47:45
Postat av: Farmor Eva

Vad var det jag sa! Såg att han va på G.Kram

2009-01-13 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0