Wooho

Äntligen, haft en jätte bra dag idag =)
Vaknade pigga och glada efter en skön natt med god sömn. Isak och jag tog oss ett mysigt morgonbad. Tänkte gå promenad också men usch vilket rugg- väder... eller var jag bara lite lat?)
Vid två åkte vi hem till pappa & Anja & syskonen. Blev bjudna på hemmagjorda kroppkakor! åh så gott det va. Blev en heldag där, spelat Buzz tror jag att det hette, ett frågespel på playstation 2, riktigt roligt faktiskt. Fanny och jag vann sista gången också.. wiii =)
Mycket trevlig dag.
Isak var så trött nu när vi kom hem att han inte orkade äta sin gröt gubben. Vaknar väl för lite god välling sen istället =) Så skönt att han är frisk och pigg igen busungen<3

Nu ska vi  (om jag får bestämma ) titta på film, Saw 5   förstår inte varför jag ska titta egentligen för jag sitter mest och håller för ögonen :P

Gokväll.

Kommentarer
Postat av: Anja

Vi tyckte också det var en trevlig dag såå mysigt när ni kommer, blir lite tomt när ni åkt...

Anja

2009-01-19 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0