Fredag 31 Juli

Hej hej!
Fredagsmys ska det bli nu i soffan, och sen ska jag fixa lite med Isaks album också.. har en del bilder att sätta in.
Idag sov vi ganska länge, klockan var 08.20 när vi vaknade! wii, det ver skönt =)
Vek en massa tvätt eftersom vår tvättkorg alltid tycks vara full :P
Sen gick vi en runda i det fina vädret, jätte skönt i förmiddags ju.
Åh sen kom Malin & lille Hampus, det är så roligt när de kommer.
Hampus bara växer och växer, han är 4 månader redan och på lördag är det dags för dop! Jag ska bära honom först, är lite nervös men det ska bli jätte kul. Jag är så stolt! Jag ska få en egen liten gudson, världens finaste dessutom<3
Han och Isak kommer nog leka en hel del sen, är ju bara ett år som skiljer ungefär så det blir perfekt =)

Isak och jag sov en middagslur sen på eftermiddag sen kom hela familjen Petersson och knackade på. De har varit på semester och varit på Ikea på vägen hem. Och nicke hade tydligen skickat bud med dom, en rullgardin till vårt sovrum.
Till middag blev det fullkornsvåfflor! åh det är gott att vi har ett våffeljärn, det har jag saknat!
Nehe nu ska jag gå in till killarna igen.
Hoppas ni får en bra helg*



Malin & Hampus

Hej kompisen =)

Sötis!!

Jag med Hampus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0