Lördag 11 Juli

Idag har vi sovit det mesta av dagen, känns aldrig bra men det är för att vi var på 25 års fest igår kväll. Det var överraskningsfest för Isaks gudfar Nicklas här i jämjö.
Blev en jätte rolig kväll och jag tror han är väldigt nöjd med sin födelsedag.
Eva var här och passade Isak, och vid halv två tiden kom vi hem.
Jag hade velat komma iväg till Tosia idag men det verkar inte bli något med det så jag vet inte va vi ska hitta på, men jag antar att det bara blir lugnt hemma och en pizza till middag om jag får bestämma :D

Isak är på toppenhumör, han har börjat med nått nytt läte, han håller på med tungan på nå vis, haha. Han är tokig precis som sin pappa <3

Imorgon ska jag jobba!
Ha en trevlig lördagskväll alla!







Födelsedagsbarnet.



Nicklas

Nicklas & Erika

Mattias & Jossan

??




Så.. dags att gå hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0