Måndag 13 Juli

Hallo.
Haft en väldigt lugn dag och inte gjort alltför mycket. Skulle fått besök av Malin & Hampus men vi bestämde att dom ska komma imorgon på morgonen istället. Gud va roligt det ska bli att se Hampus, jag såg honom sist i maj, och de små bebisarna växer ju otroligt fort!
Isak och jag somnade i eftermiddags, och vaknade av att nicke kom hem, fast sen somnade vi alla tre igen :P var nog väldigt trötta. Man är faktiskt det som småbarnsförälder =)

Jag älskar att ligga och hålla om Isak, gosa in oss i en filt och bara mysa<3 blir varm i hjärtat.

Nu sitter han med pappa i soffan, kommer nog lite senare i säng eftersom vi sov så sent.


Jag har kikat runt på bloggarna jag brukar läsa om kvällarna, hittat en rolig blogg, Foki heter den och sen Stina Lee. Är så kul att läsa modebloggar och titta på snygga kläder.

Jag älskar att det finns jeansleggings! jag har alltid svårt att hitta vanliga jeans och andra byxor, men leggings sitter bra och är dessutom hur sköna som helst. Det tycker jag är bra bra =)

Hopp nu ska jag titta vidare, funderar på om det ska framkallas bilder igen, nu var det ett tag sen igen.


Ha en bra kväll!




Jeansleggings och randig tröja jag hittade på JC senast, skönt!


Ibland undrar jag om inte Findus är lite avundsjuk på Isak ? ;P

Kommentarer
Postat av: F

2009-07-13 @ 23:51:46
Postat av: kasssper

haha, klockren bild med findus, å så isak som tittar lite avundsjukt i bakgrunden ;)

2009-07-14 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0