Måndag 6 Juli

Godkväll!!
Har ni haft en bra dag? Själv har jag varit alldeles trött och slö.. iaf på jobbet. Men det löste sig när jag kom hem till mina älsklingar igen, de låg och sussade i soffan när jag kom. Har busat en massa med Isak ikväll, han är så underbar! han hjälpte mej när jag städade bland mina kläder också, han älskar att få ha mina eller Niklas tröjor på sig! de är ju som klänningar på honom, springer runt och är helnöjd.
Sen satte nicke upp två tavelhyllor som vi köpte i lördags, till Isaks rum, sen satte vi foton i olika ramar på. Det blev jätte fint, kan man byta ut bilder när man känner för det sen.

Har precis nattat lillfis, ska läsa lite bloggar och kanske måla naglarna.
Hoppas på en piggare dag på jobbet i morgon! =)

Gonatt på er*


Isaks nya hyllor,

Visst blev det fint ?=)

Kommentarer
Postat av: Katrine

Ja, det blev jättefint:) Hihi. Längtar tills vi flyttar till en trea nu så att Amelia får eget rum som man kan inreda.Kramis

2009-07-06 @ 21:39:33
URL: http://stoltmammatillamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0