Onsdag 29 Juli

Hej hej!
Nu sitter jag här och försöker skriva men nicke pratar så det blir svårt! försöker få honom att göra en nattmacka till mej nu. Så det gör han strax:D
Det blir inte så ofta jag skriver längre, jobbar mest om dagarna just nu. Men i lördags var vi iväg på Ölandsdjurpark! det blev verkligen en toppendag med underbart väder dessutom=)
Isak har åkt karusell för första gången och tittat på en massa djur, fast han tyckte de var roligast att titta på alla andra barn, och säga hej till dom.
Niklas drog med mej på karuseller men jag tror jag blivit lite mesig, blir lätt rädd och mår illa av minsta lilla! förut var det tvärtom! men allt som inte snurrar så mycket går bra... fast det gör ju de flesta hih.
Mamma och Felicia följde med också så de åkte ett par gånger de också.
Vi vann en massa gosdjur till Isak så han hade hela vagnen full =)
Det var en mycket rolig dag, skönt att komma iväg något i sommar ju.
Vi har även funderingar på att åka till Liseberg innan sommaren är slut.
Den 29 augusti ska vi sommarvikarier på jobbet, ut och äta på Nivå och gå ut efteråt, och det kommer bli så roligt! dom är toppen tjejer allihop!
Hoppas det blir fler gånger efter det =)
Sen fyller ju jag år den 19 augusti också kom jag på... om man skulle önska sig en spikmatta? ; ) nån som vet om dom är bra?

Nån som tittat på blondinbellas blogg nyligen, hon har färgat håret och precis så skulle jag vilja ha det! så himla snyggt!
Men jag ska låta mitt vara ett tag till...... tror jag ;:P
Nu ska jag lägga in lite bilder sen blir det krypa till kojs för jag ska upp och jobba i morgon!

Nattinatt*


Isak redo för tripp till Öland!



Isak går mer än gärna själv =)

Mamma, Niklas & Isak

Ett försök till familjebild ; )



Jag med älskling<3

Mamma och systeryster Felicia!



Haha, bus Isak<3





Ååh



Barbapapa!





När vi lämnade av Felicia stannade vi en stund och gosade med deras söta små voffsar!


Myra

Lovis

Flisa

Kommentarer
Postat av: thess

Hej hej. Har inte testat spikmatta själv, men en kompis har och hon säger att det är något av det skönaste hon har varit med om. Avslappnande och hon som haft väldigt mycket spänningsvärk har faktiskt blivit bättre i rygg och sånt =)

2009-07-30 @ 11:56:35
URL: http://www.morriis.blogspot.com
Postat av: Systra

Kul kul dag alice hehe saknar dig men du kan du skicka dom roliga bilderna på oss med tomten och det hehe och den med piraten pusspuss ha det gött älskar er..

2009-07-30 @ 12:25:44
URL: http://anderssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0