Söndag 12 Juli

Hellu!
Nu sitter jag här ensam hemma. Slutade jobba halv sex och nicke och Isak är i lyckeby så jag får lite egen tid nu =) Ganska skönt faktiskt, sitter här i soffan med datorn och lyssnar på musik.. som jag aldrig gör nuförtiden. Lyssnar på Lars winnerbäck, Håkan Hellström, Celine dion och annat bra. Vilka minnen man får av viss musik.. mysigt att bara sitta och lyssna ibland.
Jag är verkligen helt slut efter denna helgen, haha.. både jobb och fest.. orkar inte:P men det var värt det! Roligt har vi haft.
Nu ska jag vara ledig imorgon och då ska jag få besök av Malin & lille Hampus!, det ser jag fram emot, den lille gosen har nog växt en hel del sen jag såg honom sist.
Sen på fredag ska vi åka till östersjöfestivalen med pappa & Anja, det var längesen man var där.. ska bli skojigt =)
Annars blir det bara jobb i veckan.

Nu ska jag lägga mej på vetekudden och mysa, saknar min killar.. men de kommer snart<3

Kramas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0