Söndag 5 Juli

Hej!
Va lite skrivet det blivit här på senaste, vet inte riktigt varför.. jag älskar och skriva i min blogg jue. Men aja, det rullar på här hos oss. Vi jobbar båda två, Isak är hos våra familjer vissa dagar och Niklas är hemma vissa dar. Isak börjar ju inte på dagis förrän i augusti, och Niklas har ju precis fått nytt jobb, och jag jobbar. Så det blir lite pussel i sommar, men det verkar lösa sig bra =)
I helgen har vi varit lediga båda två. Niklas var ute med jobbet i fredags, de åkte båt och åt & drack gott i solen =) På kvällen sen  var vi hemma hos min pappa. Åt grillat och umgicks hela kvällen, mycket trevligt. Niklas svalkade sig en hel del i poolen, han hade bränt sig rejält på axlarna under dagen stackarn.
I lördags var det ju ganska fint väder mitt på dagen, vi var en runda i wämöparken och tittade på djuren, sen blev det en storhandling på maxi och efter det bara mys hemma. Isak och jag tog bort bordet och la en filt och kuddar på golvet framför teven, jätte mysigt .
Idag var det tänkt att vi skulle åkt ut till dragsö till min farmor och farfars sommarstuga för att fira farfar och sen bada och sola på stranden men vädret blev ju skit så det blev inget med det. Det blev kalas hemma hos farmor och farfar istället så vi har haft en bra dag ändå, alltid roligt att träffa familjen.

Nu ska jag jobba mån-tors, sen hoppas jag kunna åka till tosia i Ronneby i helgen, jag tycker om att gå på marknad.

Lägger in lite bilder strax från senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0