Tisdag 14 Juli

Godkväll!
Har haft en bra dag idag! Började dagen med att gå upp tidigt, Isak började klättra på mej vid typ kvart i sju så vi tittade lite barnteve innan vi steg upp.
Vid halv tio tiden kom Malin & lille Hampus. Åh så söt och gosi han är den lille sötnosen! Malin och Isak busade en del, jag gick och bar på Hampus. Han tittade sig omkring och verkade så nöjd.
Isak var mycket nyfiken på honom, hehe.. ville gärna titta nära och klappa och så.
Va stor Isak blev när man såg honom brevid Hampus, vilken stor pojke han blivit =) fast han är fortfarande vår lille fis!<3
Sen började jag jobba vid tolv och slutade vid nio ikväll, och blev överraskad när jag steg innanför dörren.
Niklas hade lagat god middag och dukat fint, lagt fram grejer för en dusch, och köpt en stor chokladkaka till mej. Jag har verkligen världens bästa kille!<3 Älskar honom så mycket, va han skämmer bort mej hihi.
Nu ligger han här i soffan och snarkar, jag ska nog äta lite choklad innan jag kryper ner.... :D
Godnatt*



Jag med Hampus och nyfikne Isak =)

Hej på dej kompis!

Jag gosar med pojkarna<3

Malin med lille gosen.

En trött liten Hampus<3

Haha! en busig Isak<3


Jag måste ju skryta om min älskling också : )








Mmm min favoriit :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fina kort det blev :) tack för en mysig förmiddag :)

2009-07-15 @ 15:08:43
Postat av: Sandraaa

Vad du är bortskämd Alexandra :) Du har det bra du:)

Får ta och ses snart tycker ja?

2009-07-15 @ 20:53:24
URL: http://storyaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0