Tisdag 21 Juli

Hejsan!
Nu har det redan gått en vecka sen jag skrev här sist. Tiden går ju så himla fort, snart juli slut!
Men va har vi gjort då, jag jobbade ganska mycket förra veckan. I fredags var vi en sväng på östersjöfestivalen i Karlshamn, tittade på paraden också.
I lördags jobbade jag hela dan och hela kvällen, i söndags bara låg vi och latade oss! har ju inte varit något vidare väder heller.
Jag bakade en stor morotskaka också till kvällen! gud va gott det är!! .. ännu nåt onyttigt :P

Jag tycker det är så tråkigt att vi inte varit på stranden ännu, har alltid jobbat de soliga dagarna! har inte fått nån riktig sommarkänsla. Fast det är ju ett tag kvar =) Jag trivs med att jobba iaf.
Jag har varit ledig mån, tisdag så Isak och jag har varit hemma. Bara myst och donat med sånt som behövs här hemma. Nu ska jag jobba tre dagar sen hoppas vi på fint väder i helgen, isf blir det Ölands djurpark :D

Nu ska jag kika dopresent till Hampus.. har lite funderingar =)


Isak bus!








Isaks nya kompisar! han kunde inte sluta peta på dom så de kunde skratta : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0