Tisdag 7 Juli

Hopp, inge piggare idag... nästan värre. Vet inte vad det är med mej, men man kan ju inte alltid vara på topp. Mina killar gör mej iaf alltid glad<3   
De hade varit och handlat och stod och väntade på mej utanför mitt jobb, men jag hade redan hunnit cykla hem:P men jag drog iväg och mötte dom iaf =) Jag gick och la mej i sängen när vi var hemma, tog med mej Isak också och sov ett tag.. underbart skönt. Behöver bara lägga mej ner så somnar ja direkt, hur trött som helst.
Sen väckte nicke oss när middagen var klar, sen har man gjort lite nytta och busat med älsklingen.
Isak och Niklas har varit hos nere hos Isaks farfar en stund också så jag tog en lååång KALL dusch :D

Idag hade Isak badat i sin pool för första gången, hihi. Han har inte vågat innan, bara stått och plaskat utanför.
Så nu ska det nog gå bättre för varje gång, skönt för honom att svalka sig när det är så varmt.

Nu ska nicke och jag lägga oss i soffan och titta film.
Imorgon blir det jobb 7.00- 13. 30, lagom lång dag ; )



Badpojken<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0