Torsdag 23 Juli

Hej hej!
Imorgon är det fredag! åh så skönt.
Idag var Isak och jag på mitt jobb på förmiddagen. Ville att alla skulle få träffa honom och de blev så glada =) Han sprang omkring och tyckte det var så spännande! han hade nog kunnat vara där resten av dagen med mej hehe.
Jag började 12.00 och slutade nu vid nio.. haft en väldigt bra kväll på jobbet, skönt när allt bara flyter på.
Känns tråkigt att det snart är slut, men jag hoppas vi kommer träffas iaf.. verkligen ett toppen gäng!
Imorgon efter jag slutat ska vi ut till lyckeby på kalas för min bror Kasper som fyller 16 woho! va stora syskon jag har nu.
Och på lördag förhoppningsvis Ölands djurpark, ledig ska jag vara iaf! :D

Ha det så bra!


Isak har fått gummistövlar! titta så tuff han är, och det tycker han sjäv också =)
Han är så söt förresten, han säger Hej! hela tiden! han sätter sig upp i sängen på morgonen med sitt rufsiga hår, ler och säger hej! och går man förbi honom många gånger säger han hej varje gång.. hur söt som helst!<3






Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken snygging!

2009-07-23 @ 22:13:04
Postat av: Anja

Så fina stövlar! vilken mallgroda... å tröjan var ju skittuff det tycker väl farmor också :)hihi

Kramisar

2009-07-23 @ 23:38:44
Postat av: Nickepicke

Ja det är ju hon som har köpt den!

2009-07-24 @ 19:11:57
Postat av: Nickepicke

Det fatta la ja..

Ehhhhhh

2009-07-24 @ 22:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0