Torsdag 30 Juli

Ah i morgon är det sista dagen i juli! herregud va tiden gått fort!
Idag slutade jag klockan tolv så Isak och jag har myst hela eftermiddagen, är glad att det blev så lite åska som det blev. Tycker det är obehagligt när man är själv.
Tog mej en cykeltur i jämjö för en stund sen, känner att jag måste börja röra på mej mer.. det behövs liksom :P och cykla är alltid skönt.
Köpte av någon anledning en förpackning med ljusa slingor! haha.. får se om jag gör det eller ej!
Har en del bilder att sätta in i album också, fick hem 801 st idag på posten såå.. det är lite fix, men åh va det är roligt. Massa bilder från Isaks 1-års dag och så =)
Imorgon är det fredag och jag är ledig, Malin och Hampus kanske skulle kika in.
Sen jobbar jag lördag, söndag.

Hoppas ni har en bra kväll!*



Isak har fått en egen spis!

Oj nu lagas det mat! =)

Nu är Mitt första år ramen fylld :D



Fanny, här är yoghurt-klumparna med kokos i som vi talat om. Mmmm :D


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, mmm de måste jag prova ;) Kraam <333

2009-07-31 @ 19:02:37
Postat av: Felicia

Gud vad han är sööt var maten god han lagade hehe stor den lilla fisen har blivit känns som man har missat mkt nu Älskar dig al:) pusspuss måste ses nån da

2009-08-11 @ 10:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0