Torsdag 9 Juli

Hej hej!
Idag jobbade jag 7.00-13.30 igen, så skönt att gå hem vid den tiden. När jag kom hem tog vi faktiskt en middagslur, jag har liksom vant mej vid det när jag varit hemma med Isak : )
Sen gjorde jag snickers, som vi gjorde i julas, så nicke och jag har smällt ett par nu! åh det är det godaste som finns, haha.. vilka gottegrisar vi är han & jag.. och Isak också.

Sen gick vi runt här ute på brånavägen och Isak sprang efter alla barn och gapskrattade, lille fisen, han kommer älska dagis! leka med kompisar om dagarna :D
Och gud va han springer, han är så duktig fast han kommer inte när man ropar, han vill att vi ska jaga honom =)
Va jag älskar min lille son, han är det bästa som finns<3
Imorgon är jag ledig så vi ska mysa hela dagen tror jag, har inget planerat men på kvällen är det 25 års fest för Niklas, Isaks gudfar.

Nu ska jag titta vidare på filmen, Benjamin Buttons otroliga liv.
Hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0