Alle e glad igen =)

Halloj.
Det blev en jätte rolig kväll iaf! Men jag sa till henne ifrån Mary Kay att hon inte behövde komma.. allt blev ju så dumt.
Men mamma, hennes kusin Rosita & hennes dotter Caroline kom, och dom är verkligen två skrattpåsar så har skrattat typ hela kvällen. Niklas bror Daniel tittade förbi också.
Jag bjöd på min brownie-cheesecake, och ostbricka & lite gott dricka =)
Isak har varit uppe med oss, jag la honom precis. Han har skrattat hela kvällen han med, och han blev förälskad i Caroline! Hon hade inte varit här i mer än fem minuter innan han var som fastklistrad på henne! haha, har aldrig sett honom så, gud va gulligt! Lilla tjejtjusarn :D
Vi har tittat på Talang, fast mest på Isak som har dansat och busat framför soffan hela kvällen.
Jag är glad att det blev en bra kväll iaf, var faktiskt lite småledsen innan.
Nu ska jag ta en liten kakbit till och ha det gott framför teven.
Hoppas ni har en bra fredag!
Kram & Godnatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0