Bilder

Nu kommer bilder ifrån kvällen på Långö.


Niklas, kolla vilken utsikt vi hade =)

Blomsterflickan Johanna

Jag med min lilla krans

Niklas hade den snyggaste kransen, han blev kallad Ceasar!:D

Niklas & jag<3

Johanna & Daniel


Haha, denna bilden är bäst!

Midsommarpuss

Johanna har precis tagit en snaps! ; )

Haha, nicke som aldrig vill vara normal på bild :D

Det blev guitarr hero under kvällen.

och Irish coffee :9

och kise kel!

och vi sjöng Lips

Och någongång på natten fick jag glasögon.

Det var en rolig midsommar! =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Sikka goingar...;) härligt ser det ut att va Det var tur att lille Isak var med farmor å hade det gött!:)

Kramisar

2009-06-25 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0