Lördag 13 Juni

Hej på er!
Idag vaknade Isak runt åtta tiden men han fick lite välling och somnade om så vi fick sova till tio! så skönt =)
Vi åt en sen frukost sen gav vi oss iväg för att titta i affärer, åkte in till stan en sväng också så nu är jag klar med Niklas present, han fyller 26 år på fredag. HIttade även ett par sandaler till Isak, det var väldigt utplockat men vi köpte ett par tuffa som satt jätte bra på fossingarna.
Sen på vägen hem skulle Nicke köpa något hemligt, han kom tillbaka med ett målar-kit till mej! =) Under min uppväxt har jag älskat att måla och rita men slutade plötsligt och sen har det liksom aldrig blivit av att man fortsatt igen. Och det pratade vi om igår så han hade planerat detta min älskling. Han är bara för bra! Så nu gäller det bara att komma på va jag ska måla.. 

Igår var det fredagsmys hemma hos pappa & Anja. Satt och pratade & spelade Skipbo, jätte mysigt som alltid =)
Tittade i resekataloger och drömde oss bort ifrån detta regniga Sverige...

Nu måste vi nog äta något för jag är hungrig!

*Ha en trevlig lördagkväll!*



Mitt målar-kit, Niklas har hämtat ett staffli också hihi.


Isaks sandaler :D

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken underbar karl du ha :)

2009-06-13 @ 22:24:45
Postat av: Anja

Tacki föri igåri <3 Dui kani jui alltidi målai någoti avi vårai resmåli somi vii planeradei...

Kramisar

2009-06-13 @ 22:52:25
Postat av: Alexandra

Haha! Ja det va en bra ideéii:D

2009-06-14 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0