Lördag 6 Juni

Vi har haft en heldag hemma, sovit mycket och bara tagit det lugnt idag.
Nu ikväll blev det pizza och coca cola, sen köpte vi lite glass till senare ikväll, vaniljglass med chokladkross ( min favorit ).
Isak är uppe och leker fortfarande, men jag tror han är ganska trött egentligen så det får bli välling till honom om en stund. Men vi sov så länge i eftermiddags så det är ju därför.
Imorgon kommer mamma och hämtar mej på morgonen så ska vi åka och hälsa på min lilla mormor i Ronneby, bler en sväng till brunnsparken också som vi brukar när vi är där. Det blir mysigt.

Lägger in lite bilder som jag tagit idag på vår söta son =)


Cool i nya kläder!

Sötast i världen!

Såhär ser det ofta ut i hallen nuförtiden, mina kläder ligger lite överallt & den skyldige är.......

Isak! ..det är sant faktiskt =)

och han tycker det är sååå kul !



Hoppas att ni har en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken sötnos!!! Det där skrattet känner jag igen. Puss på gullungen!!

2009-06-06 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0