Måndag 29 Juni

Hejsan!
Inte blivit något skrivet på ett par dagar nu, haft en lång jobbehelg.
Niklas har fixat god mat till mej när jag kommit hem varje dag, han och Isak var med min pappa och min lille systerson på leklandet i lördags. De hade haft jätte kul! =) De tog massa kort, så jag lägger in lite i morgon. I söndags när jag kom hem på rasten var de på uteplatsen, nicke höll på att sätta ihop ett parasoll. Jätte fint blev det, satt ute och åt middag idag.. så mysigt.
Det är roligt att ha kommit igång på jobbet, jätte trevliga sommarvikarier i ens egen ålder, och ordinarie personal är också jätte bra. Helgerna är väldigt långa bara, är väldigt trött på söndags kvällen, men vi har haft det lugnt och skönt så synd å klaga.
Imorgon är jag ledig så funderar på om jag och Isak ska åka in till stan eller nåt, har lust att hitta på något kul =)

Godnatt*




Blev chockad när jag läste om Michael Jacksons död i fredags, tragiskt slut. Vi tittade på ett program om hans liv i fredagskväll. Fick rysningar i hela kroppen, vilken stjärna han var & nu finns han inte mer.
Men hans musik finns, och den tycker nog alla om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0