Onsdag 10 Juni

Godmorgon!
Igår var han piggare lille Isak, sov länge.. hela natten och vaknade vid halv nio ungefär. Sen åt & drack han bra under hela dagen. Skönt, idag är han pigg också... vaknade typ kvart i sju så jag gav honom välling men han skulle upp och leka iaf =)
Igår var jag på informationsmöte på jobbet, snart är det dags att börja. Den 22:e börjar jag, fast jag sa jag kunde jobba helgerna innan om det behövs. Fast den 19:e vill jag vara ledig, midsommar alltså, då fyller Niklas 26 år.

Idag ska mamma komma på besök, tror jag. Annars har vi inget planerat, gå ut och gå som  vanligt. Isak älskar att titta på bilar och människor. Förresten har han börjat peka på folk och säga "titta", haha det är så roligt när vi är på Maxi t ex. Hoppas dom flesta tycker det är sött och inte blir sura.. jag försöker få honom att vinka istället för att peka men är lite svårt.. nån gång kanske =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0