Onsdag 17 Juni

Hallå!
Idag ringde klockan halv sju, upp och göra sig i ordning och cykla till jobbet. Det var en intressant dag med mycket, men väldigt bra information. De sista två timmarna hade vi förflyttningsteknik, bra och lärorikt plus att det var roligt. Träffade två trevliga tjejer som ska jobba på samma avdelning som jag. Så denna sommaren ska nog gå bra.
Sen bytte nicke och jag av och han åkte till jobbet.
Isak och jag städade i eftermiddags, sen slappade vi i soffan =) Får ju passa på nu sista veckan jag är ledig!
Ikväll har Niklas klippt mej. Äntligen! jag har längtat efter det, tur jag har en kille som vågar klippa =) Det blev jättebra och jag är så nöjd så. Skönt att slippa det långa slitna som jag stört mej på.
Det är så härligt när man är nyklippt, det skulle bara varit en snygg färg också ; )
Imorgon blir det lövmarknad. Hoppas vi slipper ösregn!!

*Godnattinatt*

Kommentarer
Postat av: Anja

Du e så fin med den färg du har "snorpa"...

Kramisar

2009-06-18 @ 11:53:28
Postat av: Farmor

Modigt att släppa till håret. Kan han ta mitt med?

2009-06-18 @ 14:00:03
Postat av: Alexandra

Det kan han säkert, han är så duktig så =)

2009-06-18 @ 14:50:53
Postat av: Alexandra

Hihi, tack Anji=)

2009-06-18 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0