Onsdag 3 Juni

Gokväll på er!
Vilket skitväder det blev idag, blev lite chockad när det plötsligt vällde ner en massa hagel:P  Så Isak och jag har hållt oss inne, har vilat mycket. I eftermiddags kom mamma på fika, hon hade även köpt med sig skjortan jag ville ha och jag älskar den redan! får väl ta en bild sen när jag har den på.. att man kan fastna så för olika plagg hihi.
Isak har varit på toppen humör hela dagen och typ skrattat hela tiden!  han är verkligen det bästa som finns den lille fisen. Han fick en simring han kan sitta i med ryggstöd och allt nu till sommaren, perfekt, kan vi går omkring med honom så han kan sprattla med benen i vattnet. Måste bara hitta nån solhatt till honom också, och sandaler också. Får titta efter det imorgon när vi ska och handla.

Jag är så sugen på att göra något med mitt hår..idag stod jag och klämde på hårfärgsförpackningar i affären..Jag hatar verkligen att det är så mörkt som det är nu... men det bästa är väl att vänta tills jag kan gå till en frisör som gör att ordentligt. Finns ju en risk att jag gör det värre :P
Ja vissa dagar stör man sig verkligen på skitgrejer egentligen.. men så är det väl med alla.

Men jag är glad, gladare än någonsin för att allt ordnar sig så bra. Och att mina killar älskar mej som jag är gör mej till den lyckligaste i världen<3

Med dom orden säger jag godnattelinatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0